Meaning Of Life
::Sejujur Hati Ini::

Saturday 1 October 2011

Teruskan harimu

Hey olls! Morning..

Sangat lamalah aku tak update blog hokey.. Sebenarnya keinginan tu ada bila tengok kawan-kawan lain selalu update kan.. But lately sangat-sangat busy lahaii.. Bukan buat-buat busy hokey! Hehe.. Plus ketiadaan idea jugak, plus lagi tiada kesempatan untuk memikirkannya.. Hehe.. *Ayat mesti gempaq!*

Perjalanan hidup kita tak tahu sampai bila kan.. Cuma waktu yang masih ada ni laluilah sebaiknya.. Semoga hari-hari mendatang aku mengharap ianya lebih baik buat kita semua..

Aku masih aku.. Kesibukan kerja membuatkan masa aku lebih singkat aku rasakan.. Tapi aku gembira begini.. Inilah waktunya untuk aku rasainya..

Sekarang, aku menepis segala perkara-perkara yang tidak best.. Tidak mahu lagi memikirkan hal-hal yang tidak best juga.. Hidup cuma sekali, kenapa tidak kita menikmatinya sebaiknya.. Apa yang kita buat hanya kita yang tahu.. So, jaga diri sebaiknya..

Hati aku juga begini.. Masih dan sentiasa ada dia.. I LOVE U, SAYANG ^___^


No comments:

Post a Comment