Meaning Of Life
::Sejujur Hati Ini::

Saturday 18 June 2011

"AKU PUNYA RASA"

Aku baru berjinak-jinak berblog. Bukan kerna apa dan kerna sesiapa. Tapi kerna aku sendiri yang inginkan. Sebentar tadi ada yang memerli "seronoklah lu berblog..orang dapat tahu apa yang lu rasa, lu nak orang tahu lu kuat". Apakah?? Kalau tak suka sila jangan baca. Aku akan berbicara apa jua yang aku inginkan.
WTH..kau igt orang kisah ke dengan apa yang aku rasa? Orang lagi suka bila tahu aku tengah sedih, tengah berduka. Orang lagi gembira bila aku dipermainkan..haihhh..mainan hidup ini aku dah faham sangat. Ohh ye, memang aku nak orang tahu aku kuat untuk melalui apa pun yang mendatang. Aku dah cukup kuat selama ini. Kau yang bercakap tu tahu ke apa yang dah aku lalui? Tak tau kan? So, duk diam-diam. Aku akan tetap terus berbicara ikut suka hati aku.
Aku akan terus mengarut. Yang banyak bunyi tu "selamat tinggal!" *pergi main jauh-jauhlah..haihhh*

No comments:

Post a Comment