Meaning Of Life
::Sejujur Hati Ini::

Saturday 18 June 2011

CANTIK

Malam ni aku sangat teruja nak berbicara soal CANTIK ;).
Aku? Taklah cantik tapi masih boleh buat jejaka-jejaka memandang aku 2 kali..hehe :p
Memang cantik dalaman itu sangat penting & jika memiliki cantik luaran itu adalah bonus. Aku bersyukur dengan segala yang ALLAH pinjamkan kepada aku ini kerna aku tahu DIA boleh merampas segalanya ini sekelip mata sahaja.
Apapun malam ni aku nak berbicara soal CANTIK luaran kerna hari ini aku merasakan diriku begitu CANTIK..hehe (sambil berangan mendengar lagu JUST THE WAY YOU ARE) :p
Aku sangat suka tengok wanita-wanita CANTIK. Paling aku suka QUEEN RANIA (Queen Of Jordan). Dari zaman aku sekolah lagi aku tengok beliau sangat cantik. Bertuah badankan. Dahlah cantik jadi Queen Of Jordan lak tu. Cerdik, berkerjaya, berkaliber semua ada lah kan. Memamg dia inpirasi aku..haihh..tgk banyak-banyak kali pun tak puas..hehe ;)
Ok, ni ada beberapa keping gambar QUEEN RANIA. Tengoklah puas-puas kecantikan beliau. Nak lebih-lebih google sendiri hokey..hehe






Macam mana? Betulkan aku cakap. Beliau sangat CANTIK kan.
Oklah, ini saja bicara aku soal cantik. Nanti kalau ada apa-apa tambahan aku mengarot lagi hokey ;)
Kepada si cantik yang sedang membaca tu, hargai segala yang kita miliki ini. Kerna CANTIK ini cuma milik kita.
*Aku masih lagi dalam mood CANTIK..hehe ;)

No comments:

Post a Comment